Doprava & Platba
Dopravu pro nás zajišťuje společnost WEDO nebo ZÁSILKKOVNA
Při objednávce nad 2000 Kč je doprava ZDARMA!
SLEDUJTE, PŘESMĚRUJTE A PRODLUŽTE DOBU ULOŽENÍ ZÁSILKY pomocí aplikace WEDO nebo ZÁSILKOVNY:
Samozřejmě Vám můžeme zásilku rovnou doručit i na Vámi oblíbené výdejní místo (ZÁSILKOVNY nebo WEDO), pak prosím napište adresu výdejního místa do poznámky, včetně uvedeného přepravce.
Jakmile Vám přijde oznámení o odeslání, zásilka Vám bude doručena na Vaši adresu nejpozději do 5 pracovních dní. Zpravidla to bývá i dříve.
Při doručování Vás bude kurýr kontaktovat, buďte prosím k dispozici na telefonu, abyste se mohli domluvit na předání zásilky.
Pokud nebudete daný den doma k zastižení, zásilka Vám bude po domluvě s kurýrem uložena na nejbližším výdejním místě WEDO od Vašeho bydliště.
Na Váš email Vám přijde oznámení a zásilku je nutné vyzvednout do stanoveného termínu.
Vaši objednávku začínáme zpracovávat ihned po odeslání.
Termín doručení je zpravidla do týdne, pokud jsou všechny objednané položky skladem.
(jeden týden objednáte, druhý týden zboží obdržíte)
Vzhledem k tomu, že některé zboží ještě naskladňujeme nebo má některý dodavatel delší lhůty dodání, může se tato doba nepatrně prodloužit.
Pokud je z Vaší strany nutné urgentní dodání vázané k určitému datu (dárek k narozeninám, svatební dar, Vánoční dárek, apod.), prosím, volejte, abychom společně vybrali to nejvhodnější řešení pro Vás!
Reklamace zásilky
Může se stát, že Vám přijde poškozená zásilka. Protože všechny zásilky máme pojištěny, je v takovém případě je nutné postupovat následovně:
1. celý balíček ze všech stran vyfotit + vyfotit vnější poškození obalu
2. vyfotit poškozený obsah zásilky
3. napsat email s číslem objednávky, detaily poškození obsahu a přiložit fotografie
TO VŠE JE NUTNÉ ZASLAT NEJPOZDĚJI DO 2 DNÍ OD VYZVEDNUTÍ ZÁSILKY!
V opačném případě bohužel reklamace zásilky nemůže být uznána.
Platba zásilky
Objednávku můžete zaplatit níže uvedenými způsoby:
1. Dobírkou (zboží zaplatíte až při převzetí)
2. Přes platební bránu PayU (zboží začneme připravovat ihned po úhradě zboží) - platba je samozřejmě zabezpečena
3. Bankovním převodem (jakmile bude částka připsána na náš účet, zboží začneme připravovat)
4. Přes PayPal (zboží začneme připravovat ihned po úhradě zboží) - platba je samozřejmě zabezpečena
Zásilku můžete uhradit dobírkou přímo řidiči přepravní služby. Při převzetí lze platit hotově nebo kartou.
Pokud Vás kurýr doma nezastihne, zásilka doputuje až do výdejního místa. Tam platební možnosti udává právě výdejní místo. Typy plateb se tam proto mohou lišit.
Platby kartou jsou zprostředkovány prostřednictvím platební brány PayU, která zajišťuje pohodlné a bezpečné placení. Tímto způsobem dochází k okamžité úhradě zboží.