top of page
Filet z lososa

Doprava & Platba

Dopravu nově prioritně zajišťuje společnost WEDO.

Při objednávce nad 2000 Kč je doprava ZDARMA!

WE_DO_na_bile_RGB.png
zasilkovna.png

SLEDUJTE, PŘESMĚRUJTE A PRODLUŽTE DOBU ULOŽENÍ ZÁSILKY POMOCÍ APLIKACE WEDO:

STÁHNOUT APLIKACI WEDO

Prioritní přepravní společnost je WEDO, nicméně pokud si výhradně přejete ZÁSILKOVNU, napište nám to do objednávky v e-shopu a my Vám rádi vyjdeme vstříc!

Samozřejmě Vám můžeme zásilku rovnou doručit i na Vámi oblíbené výdejní místo (ZÁSILKOVNY nebo WEDO), pak prosím napište adresu výdejního místa do poznámky, včetně uvedeného přepravce.

Jakmile Vám přijde oznámení o odeslání, zásilka Vám bude doručena na Vaši adresu nejpozději do 5 pracovních dní. Zpravidla to bývá daleko dříve.

Při doručování Vás bude kurýr kontaktovat, buďte prosím k dispozici na telefonu, abyste se mohli domluvit na předání zásilky.

Pokud nebudete daný den doma k zastižení, zásilka Vám bude po domluvě s kurýrem uložena na nejbližším výdejním místě WEDO od Vašeho bydliště.

Na Váš email Vám přijde oznámení a zásilku je nutné vyzvednout do stanoveného termínu.

Jakmile Vám přijde oznámení o odeslání, zásilka Vám bude doručena na Vaši adresu nejpozději do 5 pracovních dní. Zpravidla to bývá daleko dříve.

Při doručování Vás bude kurýr kontaktovat, buďte prosím k dispozici na telefonu, abyste se mohli domluvit na předání zásilky.

Pokud nebudete daný den doma k zastižení, zásilka Vám bude po domluvě s kurýrem uložena na nejbližším výdejním místě WEDO od Vašeho bydliště.

Na Váš email Vám přijde oznámení a zásilku je nutné vyzvednout do stanoveného termínu.

Vaši objednávku začínáme zpracovávat ihned po odeslání.

Termín doručení je zpravidla do týdne, pokud jsou všechny objednané položky skladem.

(jeden týden objednáte, druhý týden zboží obdržíte)

Vzhledem k tomu, že některé zboží ještě naskladňujeme nebo má některý dodavatel delší lhůty dodání, může se tato doba nepatrně prodloužit.

 

Pokud je z Vaší strany nutné urgentní dodání vázané k určitému datu (dárek k narozeninám, svatební dar, Vánoční dárek, apod.), prosím, volejte, abychom společně vybrali to nejvhodnější řešení pro Vás!

Reklamace zásilky

Může se stát, že Vám přijde poškozená zásilka. Protože všechny zásilky máme pojištěny, je v takovém případě je nutné postupovat následovně:

1. celý balíček ze všech stran vyfotit + vyfotit vnější poškození obalu

2. vyfotit poškozený obsah zásilky

3. napsat email s číslem objednávky, detaily poškození obsahu a přiložit fotografie

TO VŠE JE NUTNÉ ZASLAT NEJPOZDĚJI DO 2 DNÍ OD VYZVEDNUTÍ ZÁSILKY!

V opačném případě bohužel reklamace zásilky nemůže být uznána.

Platba zásilky

Objednávku můžete zaplatit níže uvedenými způsoby:

1. Dobírkou (zboží zaplatíte až při převzetí)

2. Přes platební bránu PayU (zboží začneme připravovat ihned po úhradě zboží) - platba je samozřejmě zabezpečena

3. Bankovním převodem (jakmile bude částka připsána na náš účet, zboží začneme připravovat)

4. Přes PayPal (zboží začneme připravovat ihned po úhradě zboží) - platba je samozřejmě zabezpečena

PayU.png
images (1).png

Zásilku můžete uhradit dobírkou přímo řidiči přepravní služby. Při převzetí lze platit hotově nebo kartou.

Pokud Vás kurýr doma nezastihne, zásilka doputuje až do výdejního místa. Tam platební možnosti udává právě výdejní místo. Typy plateb se tam proto mohou lišit.

Platby kartou jsou zprostředkovány prostřednictvím platební brány PayU, která zajišťuje pohodlné a bezpečné placení. Tímto způsobem dochází k okamžité úhradě zboží.

Online nakupování s kreditní kartou

POSTUP PŘI PLATBĚ PAYPAL

1. Sken: Zákazník otevře nejnovější verzi aplikace PayPal na svém telefonu a klepne na „Skenuj/zaplať“. Naskenování provede podržením telefonu u QR kódu.

2. Platba: Zákazník zadá částku a klepne na „Poslat“.

3. Dokončení: Zákazník ukáže potvrzení od PayPal na své obrazovce a potvrdí tak, že byla zaslána správná částka.

qrcode.png

Pokud Vám zaplacení zásilky z nějakého důvodu nelze provést nebo chcete raději zásilku uhradit převodem, využijte prosím níže uvedený QR kód nebo bankovní účet. Přihlaste se do Vašeho bankovnictví, zadejte novou platbu a ručně zadejte bankovní účet nebo využijte možnosti QR kódu.

POSTUP PŘI OBJEDNÁNÍ A PLACENÍ PŘEVODEM:

  1. Zboží objednejte na e-shopu a jako způsob platby zvolte "dobírka".

  2. Do poznámky v objednávce napište: "Placeno převodem".

nebo

nás kontaktujte a vystavíme Vám fakturu k úhradě.

  1. Uhraďte zboží převodem, doplňte částku a jako variabilní symbol (VS) uveďte vždy číslo objednávky (pro správnou identifikaci platby).

  2. Můžete nám navíc i dát informaci do chatu, emailu nebo sms, abychom platbu rychleji zpracovali.

  3. Jakmile obdržíte potvrzení o provedené platbě, objednávka se začíná zpracovávat.

Číslo účtu pro úhrady zásilek - Raiffeisen Bank

7115377029/5500

VS: číslo objednávky

QR Bankovní účet.jpg
bottom of page